Fragtomkostninger
De fleste transportkøbende virksomheder, kender til tendensen indenfor modtagelse af en fragtfaktura – Man betaler den bare, uden at tjekke den for eventuelle fejl.
Omkring 1-3% af de årlige fragtomkostninger for transportkøbende virksomheder udgøres af fejl på fragtfakturaerne.
Hos Dansk Transportoptimering kan vi tilbyde fakturakontrol, hvor vi gennemser jeres fakturaer for fejl. Vi gennemser jeres statistik for den foregående måned. Herefter er det eneste i skal gøre, er at sikre jer at fragten har fundet sted, og herefter betale fakturaen.
Indenfor fragtverdenen får man som kunde ofte besked om nye tillæg, som man oftest godkender uden at sætte sig ind i, om det er nogle tillæg der rent faktisk er nødvendige. Dansk Transportoptimering kan tjekke jeres fragt tillæg, og sikrer at tillæggene er nødvendige for jer, og i den rigtige størrelse.
Sådan arbejder Dansk Transportoptimering
Det vi kan hjælpe vores kunder med er at:
- Sikre at de valgte transportører overholder jeres rammeaftaler
- Forbedre afregningsstrukturen
Vi har en lang række kompetencer, som vi bringer i spil alt efter projektet:
- Konceptudvikling
- Forbedringsprojekter
- Procesoptimeringer
- Transportudbud og efterfølgende transportaftaler
- Lager og logistikløsninger
- Ledelsessparring
- Interim management
Følg os på LinkedIn