Har du brug for hjælp med fakturakontrol?
Typisk modtager man flere fakturaer fra forskellige transportører, og ofte er det det hurtigste at betale dem uden at gennemgå dem i detaljer og kontrollere, at udgifterne stemmer overens med det registrerede på papiret.
DTO overtager alt i forbindelse med transportørfakturaerne. Det eneste I skal gøre er at bogføre og betale fakturaen.
DTO udfører følgende opgaver:
Alt hvad vi behøver er en kopi af kontrakten og prisaftalerne samt, at vi modtager faktura og sendingsstatistik i Excel fra transportørerne månedligt.
Vi vil fra vores side undersøge for fejlfakturering, manglende fordelsberegning og konsolideringsfejl samt måle på gevinsten ved at benytte DTO som jeres samarbejdspartner.
Hvad kan du forvente?
Der findes typisk fejl for 1-3% af fakturabeløbet, hvilket giver vores kunder en positiv payback. Derudover, spares der internt tid, da I ikke længere skal forsøge selv at finde tid til dette.
Over tid forsvinder de større fejl, men fejl fortsætter typisk i hele aftaleperioden og nye tillæg kommer til, som skal udfordres med fakta og detajlekendskab. Derfor er vi fast leverandør på dette produkt.